Ja fin dag eller

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150623
Adolf & Alice  
GRATTIS 
 Mina
Bildresultat för hjärtan
Barnbarnen....
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Klockan ringer inte eftersom jag jobbar kväll, så går upp utan stress.
Jag har en stress nivå som är fy fan så hög just nu.
Bör lära mig att relaxa och göra som ACP gör.
Backa lite ingen dum ide. 
Bildresultat för frukost
Min lur ringde och en liten kille fråga " komma mej   frukost"
Kan man motstå de????? Nej inte jag.
Och efter frukost på Brinken får jag köra en son till Salem.....
Och då jag kommer där vill min älskade Jolin koma med dej farmor, jag vill leka med Linus,
jag älskar Linus. Man bara dör ...... Vilka fina barnbarn man har :)
Och mina bonus troll dom blir så glada när dom ser mig.
Ja jag är så lyckligt lottad med fina barnbarn.
 
Nu är det bara att dra till jobbet skall börja 12.00.
Och här är det lunch..... så jag sätter mig och bara hänger lite :)
Bildresultat för dokumentation
Jag kommer att få fin främmande om en liten stund ....
Majvor kommer och kolla läget lite.
Så nu är det bara att fixa GP och se glad ut ....
 
Vi har en massa gubbar in nu. och dom är så roliga.
Bildresultat för gubbar
Jag jobbar med en tjej från A sidan som heter Beatrice ... en fin, trevlig och glad tjej.
Kul att jobba med henne. Kvällen gick som en dans och vi kör på som det skall.
Alla (nästan) ville se starten på skansen ... Allsång i soffan.
Så härligt.
Bildresultat för telefon 
Ja då går jag hem och lämnar fortet , och så klart glömmer jag en telefon i min bussarong.
Det är bara att knalla upp och lämna den.
Nu skall jag hem.
Bildresultat för alzheimers
Här hemma möts jag av en sovande gubbe. Han är en hårt arbetande gubbe. NOT....
Han kommer säkert att åka på Alzheimers eller något åt hjärtat.
Han tar inte hand om sig och han är bara för mycket ibland.
Ja ja jag får väl ta en kaffe och kolla nätet lite.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Jag undrar om det är okej för dig att jag använder bilden som är en vuxenhand med en bebishand i sin, tecknad där det står Emelie på som tecknat till fadderbrev som vi ska ge vår dotters faddrar?

Jag tycker den är så fin och passar bra.

Hälsn Maria

Svar: Hej ja det är OK :)
PH

2015-06-24 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0