Jobba

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150619
Germund & Görel 
GRATTIS
GLAD MIDSOMMAR
 En vacker svensk tradition
får min blomma i dag.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 DET ÄR SÅ ROLIGT ATT VARA PÅ GOTT HUMÖR,
MAN BLIR SÅ GLAD AV DT.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för ensam är stark
Det är midsommar afton i dag och jag firar den med att vakna ensam
och äter min frukost ensam. 
Tur att jag kan tycka om tystnaden och att vara ensam
ibland.
Bildresultat för lunch 
Lugn förmiddag och sen är det bara att försöka ta sig till jobbet.
Men lite lunch först :) Hoppas på en skön kväll på jobbet :)
 Det blev lite stressigt så jag tar midsommar lunch på jobbet.
 Bildresultat för regnig midsommar
Så då far jag i väg, vill ju bara ha en liten bit mat i magen.
Regnet strilar ner på bilen och marken.
Det regnar så ofantligt mycket denna midsommar.
 Bildresultat för midsommarmat
Väl på jobbet tar jag och sätter mig med en tallrik
potatis, gräddfil med dill i, senapssil, inlagdsill, lax, köttbullar och prinskorv.
efterrätt glass.
 Bildresultat för midsommar huvudkrans
Så nu drar vi igång jobbdagen/kvällen.
En av våra gester firar 59 årig bröllopsdag.
Hon fick fina blommor och en blomkrans att ha på huvudet.
 
flera anhöriga kom för att fira midsommar med sina kära.
Det är så kul att se.
 
Nå väl middagen  dag var ugnsbakad lax med potatis och sås.
Vi satt och hade så mysigt, så underbart trevligt.
Så dagen ramla på och det var en sån dag man alltid önskar sig.
Slutar nu ... skall plocka upp killen vid Salem,
sen till Brinken för att lukta bäbis.
 
Nu tar jag och slutar för i dag.
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0