Kalas

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150627
 Selma & Fingal 
GRATTIS 
 Roberts dag
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En mycket tidig morgon .... tio i fem.
En stycke Haylie vakna och ville komma till min säng.
Ja det är ju OK bara du sover lite till.
 
Nu är klockan 06.25 det är lika bra att gå upp.
Då roppar lilla fisen från sin säng ...
Oj du glömde något i går .... 
Lite blött i sängen :)
Men det blir ju frukost och sånt först.
Jag går aldrig ifrån mina rutiner :)
Bildresultat för tvätt 
Kolla tvätt tid och sätter fisen in i duschen.
 Tvättiden blev klockan 10.00 och skall ner
till tvätten. Har massa lakan och ett överkast.
 
Nu kommer Camilla och vi skatt i väg nu.
Jag tycker att det är kul.
å vi kör " Alll in".
 
nu är det kalas för Robert
Hasse (min bror) med fru Marianne,
Daniels moster Monica,
Claudia
Haylie söt som vanligt.
Roberts tårta
Barnen fann varandra och börja leka
Joline och Robert
Camilla och Linus
Här visar Jolin att hon är super duktig med bäbisar
 
Hemfärd vid fyra tiden och barnen är trött.
Det är bara att hålla dom vid liv och ge dom lite mat....
Korvgryta alla Camilla.
 
Här försöker Joline och Linus luras att dom somna.
Men det var nog lite håll i gång till.
Hemma .. Trötta barn
Men hon ville öva på skaten
 
Joline ville bli krusad i håret.
Och hon ville att Camilla skulle krusa mitt också.
Kul att göra natt frilla :)
Jolin fin i håret
Farmor också
 
Nu när alla barn somnat dör jag också.
Min energi är totalt borta!!
Camilla åker hem till sitt med Linus.
Nu gör vi kväll
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0