Kvällspass

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150615
 Margit & Margot
GRATTIS 
 Lollo
Du är en fin människa ....
Glöm inte det
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för ny vecka 
 Ny väcka med nya boende och nya uppdrag.
Hoppas vi kan hänga på här och köra dagen och kvällen.
Först duschen sen frukost.
 Bildresultat för ?
Dagen är då på G. Det är relativt skönt att komma till jobbet vid lunch ....
Men dessa timmar innan .. vad skall jag göra?
Städa?? Nä tråkigt, spela ... nä jobbigt,
kolla tv??? nä risken att jag somnar är överhängande.
Bildresultat för messa fel
Nä väl jag kan berätta om vad jag upptäckte i dag att jag har gjort i går :) .
Fick ett mess från Nea ( svärdotter) Dom grilla nere i garaget.
Jag svara ... "tyvärr ont i huvudet och gubben trött".
Sen i dag tittade jag om Nea svara ... Ha ha ha då har jag lagt
messet i utkastet :)
Bildresultat för smiley
Nea fick aldrig mitt mess :)
Klantigt av mig.
Så kan det gå när huvudet inte är på skaft :)
Nu skall jag i alla fall njuta av en kaffe :)
Bildresultat för fiskmat
Så nu skall jag till jobbet jag svänger in till Willys först ....
Fisk mat. Men va f.. ingen fisk mat här.
Då åker jag till jobbet.
Bildresultat för massage
Så när jag kommer här i källaren ser jag att det är en massage tid ledig,
är det ingen som tar den kommer jag att ta den.
Hoppas :) .
Bildresultat för änglar
Det är lite så där halv tråkiga infon om två boende ....
Dom har lämnat jord livet.
Hoppas det är bättre för dom-
 
Det är ju bara att rulla på och sen har vi bara eftermiddagen kvar.
Aktivitet borta på D sidan (tror det var där.
Bingo ....
Lite kul att Jill fixar med massa saker.
Bildresultat för äggomelett
Middag kommer nu och här var det omelett och stuvad spenat :)
Helt OK det är gott med lätta saker.
Kvällen ramla på och Helene som jag jobbar med är helt OK.
Bra till tusen.
 
Nu kommer Renée hon jobbar natt, då kan jag lämna över.
Helene vad det är OK.
Kommer hem på 15 min och sätter på kaffe för att sen hopp i säng.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0