Lång dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150621
Alf & Alvar 
GRATTIS 
Jag
För jag är värd den. 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för försov sig
Ja ha ja .. är man trött när man stänger av klocka utan att vakna???
Jo jag försov mig 30 minuter, fatta jag försov mig....
Helt otroligt.
 
Så en tidig morgon och med massa timmar att jobba.
 Jag startar med en dusch i 210 sen var det kläder på.
Frukost.
 Bildresultat för västergården 1
Nu iväg till jobbet.
Kommer här in vid 0640 och hinner med en kaffe innan första gästen
kommer och ber om hjälp. Sen kommer en till och så går jag till nästa.
Så nu är vi igång. Jobbar med Matilda.
En tjej som är så bra.
Bildresultat för lunch broccoli paj 
Lunch och solen kommer fram och det är så skönt att sen den.
Nu är det bara att städa ett rum och fixa ut grejer där i från.
 
Helin kommer och vi fortsätter dagen, promenad och bingo.
Tjejen so skall jobba som vi inte fick tag i dyker upp,
men beslutar sig för att gå hem.
Bildresultat för kollegor 
Dagen fortsätt och jag rullar med, det går som en dans och
dagen lider lite mot middagen.
 
Nä tack för i dag slut för i dag.
Åker hem runt 20.00
 
Plockar upp en sak Camilla lova fixa på sin båt resa :)
Nu kan jag fixa kväll till mig ....
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0