Ledig :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORDAG
20150618
 Björn & Bjarne
GRATTIS 
Min sköna dag 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Det är en ledig torsdagsmorgon med allt vad den kan ge.
Duschen först ... varm och så ljuvligt skönt. 
Sen till min älskade frukost ....
inget kan slå den.
 
Nu en kopp kaffe sen fixa lite med mina stickade tröjor.
Dom bör inte hänga i garderoben ... nej nej dom blir så fula i axlarna då.
Så vika i hopp och lägga i lådan :)
 
Jag får allt hänga mina collegetröjor istället.
Nu en på tår kaffe :)
Njuta lite på balkongen :) jo jag vet regn men jag har inglasat:)
 Bildresultat för spagetti köttfärssås
Snart fundera på lunchen.... Vad skall jag bjuda mig på???
 spagetti och köttfärssås ... det var det jag hitta i frysen.
Inte det allra bästa kanske men vad gör väl det ???
Bildresultat för sovand unge
Så hade jag en lite Linus som sov middag här medans Camilla var och träffa Anna.
Mae vad skönt bara sitta och hänga inte ha något särskilt för sig.
Bildresultat för Daimglass
Jag fick en fin midsommar blomma av Camilla och en Daim glass till fikat :)
Härlig eftermiddag.
Bildresultat för fläskkotlett
Jag och Juhani åt middag i dag sen drog han till kompisar och jag kollar tv.
Nu är det kväll och jag har pratat med gubben så då kan jag sova lite.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0