Ledig och trött.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150604
 Solbritt & Solveig
GRATTIS 
 Fin dag
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för sover
 Morgonen blev lite brutalt väckt ...
Sover så skönt ... har inte hört gubben eller
några fåglar.... det har varit bra.
 Bildresultat för smäll
Massa drömmar så klart men väldigt bra sådana.
sen pang... vad var det????
Någon som ramla???
Någon som tappa något.
 Bildresultat för tyst
Jag går upp och hittar inget så vad var det???
Alldeles tyst i huset och utanför.....
Ja ha ja .... någon som tycker att jag ligger och latar mig????
 
Nå väl upp då och tar en dusch och sen lite frukost.
Kollar nätet och sen .... Mina blommor till balkongen
som jag fick av Elisabeth och Fredrik.
 
Dom sitter nu i lådan och pryder så fint.
Då skall jag se till att Elisabeth och Fredrik kommer upp så vi kan dra till centrum .....
Vi har en träff nere på fiket :)
Jag blev bjuden på en kopp kaffe och en Budapest :)
Så en fin dag och massa saker gjorda. 
 Bildresultat för grillad kyckling
Nu är det planer för middagen  så vad säger jag ???
Middag på Brinken :)
Det blir kyckling ... vad ovanligt ha ha ha.
Grillad i dag :)
 
Det blir att fara hem och se till att allt blir diskat och fixat.
Man skall till jobbet i morgon så det är mycket
att planera in för helgen.
 
Elisabeth och Fredrik åker hem i morgon ...
Dom åker när jag far till jobbet.
Så nu gör jag kväll. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0