LEDIG

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150609
 Björn & Birger
GRATTIS 
 Min Robin
Älskar
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för en vanlig morgon 
 Vi har en tisdag ....
och denna tisdag är jag ledig :)
Så vad skall man göra en sådan fin ledig dag??
 
Jag vaknar ... som vanligt alldeles för tidigt.
Fixar frukost .... som jag alltid gör.
Jag kollar runt på nätet ... hittar roliga och helt galna saker ... som alltid.
Duschen ... njuter ab värmen och allt känns bra .... som vanligt.
 
Nu är det något som inte är som vanligt ... Jag är hemma och Linus kommer till mig :)
Det är stängt för planering på hans dagis så jag har honom i dag :)
Det blir bra det...... Och här kommer han :)
 Bildresultat för soffhäng
 Vi har en fin morgon ... jag funderar på vad jag skall
göras med lill killen. Vi tar en för middag med TV = soffhäng..
Lite Einsteins och fika till mig.
 
Bildresultat för sovande barn
 Stora gäspen kom och det var bara att få honom att vila.
Han sov 45 min. Sen drar vi ner till centrum för jag skall hämta
mina smärtpiller.
Bildresultat för tumba centrum
(innan in bygget)
Han är exemplarisk i centrum så en belöning är ...
Åka nya sportbilen. Först blev han osäker om den skulle vara läskig.
Men sen gick det bra.
Bildresultat för lekhörnan i tumbacentrum
Nu skall vi leka lite på hörnan och sen tar vi vägen hem till Brinken.
Kaffe och lite sol .... vi tar oss ner till tråkiga parken, Linus gillar den i alla fall.
Och det är ju han som skall vara där.
Bildresultat för köttfärslimpa med bacon
Så skall väl hem nu ... gubben kommer snart från garaget.
Så vi bör väl äta då.
Jag fixar en potatisgratäng och köttfärslimpa med bacon runt.
Maten blev klar 18.00 och gubben var hemma 17.30.
Bildresultat för talar i telefon
Eva ringer ... hej på dig hur är det??
Ja ha ja ja vad kul vilken tid??
19.00 OK kommer.
Bildresultat för kandolin Yoga
Yoga var det ju i kväll. Så då for jag till Tullinge.
Här kör vi i 1 ½ timme. Lite gott yoga tee efter.
Så nu är det bara att fara till Salem ...
Skall lämna tillbaka dom till Annette.
 
Så nu hem ... trött i hela mössan.
Skall slapp lite nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0