Lungt och fint

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150606
Gustav & Gösta 
GRATTIS 
Min dag ....
 
Sveriges nationaldag
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
God morgon världen .... känns bättre i dag och hoppas på morgondagen :)
Har ätit frukost som var så gott so aldrig förr.
Dagen rullar på och jag med den.
 
Full fart på dagen med en seg tjej.
Jag är skit seg.
Liten promenad och frisk luft skall vara bra säger dom lärda :).
Så då gör jag så ....
Bildresultat för spagetti med köttfärssås
Sketti till middag blir det om jag får i hopp det :)
Seg dag, seg kväll.
Inget är nytt eller gammalt.
 
Gubben är i garaget och mekar,
andra vändan i dag.
Bildresultat för trött
Så jag tar och fixar säng häng <3 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0