Så då kör vi ....

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150629
Peter & Petra  
GRATTIS 
ssk. Catharina
Hon är en go tjej 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Klockan ringer ... upp och in i duschen, tar min frukost
och sen säger hej då till gubben som åker till jobbet.
Börja fundera på hur jobbar jag ....?
Hallå där jag jobbar kväll.....
Vad gör jag uppe då nu???
Bildresultat för tupplur
Min dag rullar på och jag har inget att pyssla med nu när klockan bara är sju.
Så en liten tupp lur kan inte vara fel :) Så får det bli.
 Bildresultat för nyheter
Den vara till nio då jag kollar nyheter på 4:an.
Bara om Almedalsveckan och Greklands ekonomi.
 Men vädret var mysigt att se ....SOL :)
Och jag far en stund till Brinken och får kaffe med jordgubbar.
Bildresultat för grushög 
Herrskapet sliter med grus.
Kom en liten nätt hög.
Det skall läggas och sen användas till
under massa innan asfalten
Jag drar mig mot jobbet där runt 11.
Nu var det dock 30 min innan jag börja, lunch och kaffe. Det blir bra.
Får lite rapport av ACP för i morgon är jag bemannings ansvarig,
 Bildresultat för massage
Dagen rullar på och jag jobbar med Maria, det går bra
ingen stress. Jag tar en sak i taget och allt har sin ordning.
Så jag har massage också klockan 13.00
Vilken härlig tjej, hoppas hon stannar kvar.
 
Ny människa och tre centermeter längre.
Vad en massage kan göra saker bättre.
Kaffe till 14.00 med en sån god äppelkaka som Amie har fixat.
 
Jag tar 18 i dag så det går som det skall då .... lång tid :)
Men med så få gäster kan det vara bra.
 
Slutar 20.00 far hem är lite trött med det skall nog gå bra.
Gubben ligger och sover och jag fixar här.
 
Messa med Saga.
Det är ju så att hon skall betala för ett abonnemang
och det blir lite dyrt så jag hoppas det går att lösa.
 
Nu gör jag kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0