Solokvist

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150617
Torborg & Torvald  
GRATTIS 
 Då får
jag och Pia den
vi är grymma på granskning
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för sömnlös 
Vaknar upp ettusen gånger i natt .....
Orolig sömn .....Men det är OK.
Min frukost intar jag nu och då är allt som det skall.
Morgon rutin är klar så då är det bara att köra till jobbet.
 
Gubben har dragit uppåt Norrland till.
Han skall hälsa på farbröder och vara dyngrak ett par dagar,
Det går ju inte att ses under städade förhållande.
Jag skall till jobbet så det är bara att masa på med morgon rutiner.
Dusch, frukost och på med kläder.
Se så iväg nu.
 Bildresultat för upptagen med papper
Har lite bemannings koll i dag :),
jag måste också fixa bilar .....
Så nu är det bara att köra järnet.
Allt ser bra ut och det är jag nöjd med, det var
dock lite så där tragiskt att jag fick
skriva till två borta istället för att fylla på.
Bildresultat för procapita 
Men i morgon kommer bästa ACP att fixa helgen :)
Eller så får jag jobba dubbelt :).
Så nu släpper jag det.
Dagen avslutas med att jag och Pia
granskar B-sidans dokumentation.
 
Nu skall jag hem. eller till Brinken på en liten kaffe ... och middag.
Tur att jag har mina barn så jag kan snylta på dom över midsommar.
Nu vet jag i och för sig inte om fam. Annorlunda är hemma eller inte.
 Bildresultat för lasagne
Men jag fick Lasagne och ett gott kaffe.
Så det känns OK, far hem där vid sju för nu skall det nattas.
Och jag vill också göra kväll.
Bildresultat för lugnt och tyst 
Men här hemma var det tomt och tyst så det blir lite tv och sen natti.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0