Student !!!!!

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150603
 Ingmar & Gudmar
GRATTIS 
 Robin
Grattis på studentdagen
Bildresultat för student 
 Dagens citat
 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för student dag
Vilken dag det är i dag .... Juhanis studentdag. 
 Vi kommer sjunga fira och hylla ....
Min kille har blivit stor nu ....
 
Vart tog tiden vägen??? Han är ju våran Lilleman
men inte i dag nästan 190 lång och han tar studenten......
Vi har lite att stå i så nu kör jag denna viktiga dag.....
Bildresultat för champagnefrukost 
Jag har ju fått order att vi skall äta tillsammans champagne frukost.
Han får äta en fin frukost med lite Smirnoff.
Det var ju det som bjöds i dag :)
 
Han blev lite osäker och kände att det inte skall bli så roligt.
Men det är ju så ... det blir ju lite hej då kompisar och det
är svårt att inse att det är så.
 
Han blev körd till skolan av Elisabeth, hon
ville det och så blev det. Han var då lite mer pirrig sa hon.
 
Vi far ner  till centrum för att inta lite lunch ...
sushi :) Elisabet bjöd mig.
Och sen var det bara att dra till skolan.
Grattis killen
Jolin var med och gratta
Syskonskaran
Bästa kompisen
Flak turen.
 Sen var det en fika bjuden av Camilla i centrum.
Vi vänta in Elisabeth och Fredrik.
Vi kolla lite och sen var det bara att fara
till Salem.
 
Vi har en fest lokal med massa fina dekoreringar.
Juhanis student skylt utanför med massa
ballonger.
 
Sen vart det god tacos och massa annat.
Så vi höll på hela dagen.
Jag tackar:
Familjen annorlunda 6 barn och mor och far.
Nea skall ha ett extra tack som är med och fixar.
Camilla och Thomas med fina Linus för gyller dagen.
 
Rickard och Jessica med fina Jack. Och Jerry med två barn.
Och Anneli och Daniel var också med.
Kim och Lillevie kom. Elisabet och Fredrik såklart.
 
Vår släkt är ju ett helt fotbollslag.
Vi tar upp en lokal hur lätt som helst.
 
Nu är det kväll och jag tänker nog lägga
mig lite på sängen för att se på tv.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0