Torsdag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150625
David & Salomon 
GRATTIS 
SSK PIA 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp med tuppen och han stund morgon mys ......
Det är bara att fixa och trixa.
Klart ....
 
Nu skall jag dra mig mot mitt arbete.......
Dottera och Linus skall äta frukost utan mig ...
Jag måste ju till jobbet, börjar sju. 
Bildresultat för arbetsschema 
Så nu är det så ... att jag är på jobbet och skall nu ha hand om bemanningen.
Det är lugnt så jag hinner med lite saker.
Och det skall ju vara lugnt och inga konstiga trumpeter :)
 
Men va tror jag ... En tjej som skall vara på natt resurs 21 - 7 är sjuk :(
Ka ha börja ringa timmisar .... Sen ringer kollega och säger att det är inte så bra ...
en vecka och fortfarande ont i halsen. Men nu måste du gå till läkaren ....
Du vet penicillin ... du vet sa jag,
Krya på dig gumman.
 Bildresultat för halsont
Jag fixa ett pass till av tv, klapp på min axel.
Då ringer det ytterligare timmis och sjuka sig ... hals ont då kommer hennes
pass på morgonen inte vara bemannat.
 
Jag fortsätter att ringa våra timmisar .... Men så svårt att få in någon.
Många som har upp givit att de kan jobba kan inte i dag då jag vill ha hjälp.
Så leta vidare.
 
Oj klockan for iväg, lunch sen skall jag kolla lite mail och
maila om tur bundna resor ....
 Bildresultat för gul blombukett
Så kommer jag till den punkten att vi skall säga hej då till sjuksköterskan Pia.
Vi var ju en trio Pior på jobbet nu är vi bara två.
Hon fick en fin kvast och ett fint rosenträd och tomatplanta.
 Bildresultat för ögonfransförlängning
Nu skall jag rulla till Salem ..... Nea skall fixa ögonfransar.
Jo det ör fint och jag tycker att jag skulle vilja men ....
vågar inte.
Bildresultat för färgade pannkakor 
Lämnar Nea i Södertälje ... tar barnen till Brinken där dom hälsar på Linus.
Nu är det fullt hus med tre mindre och tre större.
Så var hos Millan länge barnen och vi käka pannkakor,
Gröna och ljus gröna.
 
Nu till Södertälje igen och plockar upp henne.
Kör till Salem där jag byter bil.
Hemfärd.
 
Nu hem och fixa lite skall väl ha det relax
och lägga mig tidigt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0