Upp och hoppa

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150616
Axel & Axelina 
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Det är tidig morgon, lite jobbigt att börja sju när man slutar nio.
Men det funkar så att säga, det måste ju det.
Då min morgon blev ;
dusch, frukost med återhämtning.
Nu till jobbet.
Bildresultat för mercedes kombi 1995
Nu är det så .... min gubbe tar min bil i dag .....
Han kör sand och kapmaskin i min bil,
Inge glad åt den saken.
Han städar inte efter sig ........
 Bildresultat för frukost med äldre
Här är det som det skall, man börjar direkt och fixa frukost. 
Renée har jobbat natt så det är bara att få rapport från henne.
Det har varit lugnt och jag hoppas på en lugn dag.
Bildresultat för undersköterskor
Nu kommer flera till jobbet :)
Vi kommer att vara två och det funkar, men det skulle vara skönt med tre.
Så nu kör vi så det ryker. Vi har visserligen inte så många
boende denna vecka.
Bildresultat för fisk med äggsås
Lunchen kommer och går, jag försöker att få fatt
i Majvor. Jag lyckas få tag i henne.
Bildresultat för procapita dokumentation
Strul med genomförandeplaner.
Alltid något som kommer att strula.
Men det går att lösa.....
 
Nu skall jag hemåt, efter som gubben har bilen så får jag ta mig hem för egen maskin.
Men när gubben ringer och frågar om jag inte sluta 16.00 så var
han utanför mitt jobb och vänta på mig.
Så då har jag jö bilen hem :)
 
Så hemma lämnar jag först av gubben sen åker till centrum för att få ett paket.
Dammsugs påsar. Inget spännande, möter upp Robin, nej ja vist ja ....
Juhani.
 
Han kommer från Salem och han har varit med Tana.
Hoppas hans grill kväll blir bra.
Det är så att dom skall
fira en polare som fyller år.
 
Jag sitter här och vet egentligen inte vad jag skall hitta på.
Det finns inte så mycket att stå i ....
Lite kaffe kanske.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0