Vad gör jag i dag???

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150620
 Linda
GRATTIS 
Matilda
Vilket team vi är :) 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Sov morgon igen :)
Skönt att ha kväll så här på helg jobbet.
Så duschen, på med kläder och
Frukost.
 Min förmiddag blev inte riktigt som jag ville men det är OK.
Jag hade velat ta en fika i Salem före jobbet men jag fick inge svar så ...
Brinken duger också.
 Bildresultat för var är min personal
Väl på jobbet möts jag av en hög orosmoment ......
Oj det har tydligen varit upp och ner totalt här.
Tur att jag har min blogg att skriva i.
En av mina kollegor blev ensam ... utebliven kompanjon.
OK ... Hon skall också dela med. på två avdelningar ....
Går inte....
Bildresultat för lunch 
Får hjälp efter mycket knorrande....
Passet gick bra.
Lunch och jag är där.
Bildresultat för besviken 
Ja ha ja en dam är så ursinnig att det inte går att prata med henne.
Alla dessa nya ... och jag som .... och så vidare.
Men nu är det sommar och vi har semestrar.
 Bildresultat för kollegor
Det blev lite lugnt :)
Sen kom en kollega till, kan jag ringa efter en timmis???
Den som är bokad kom inte.....
OK ja vist vi skall vara två minst.
Bildresultat för kollegor 
Kom näst kollega vi saknar två personal, en till natten ... en i morgon.
Men va???? OK vi hittar två, Skönt.
Då kommer jag på .... vi skall ha en till oss också 14 - 21 ......
Bildresultat för sjuk man 
Men vad i ......... ingen kan, det får nog bli jag så.
Så gör vi.
Då kommer nästa sak en gäst är dålig ....
oj oj oj in med ambulans.
Bildresultat för bra vän 
Nå väl jag och Matilda kämpa bra och det var inga som helst problem.
Jag slutar tidig så jag kan komma i säng skapligt i kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0