Vecka 26 startar nu :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150622
Paulin & Paula  
GRATTIS 
 Jag
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för trött tant
Dagens morgon .......
Har så svårt att vakna, känner mig så trött......
Vill inte gå upp känner att jag vill sova mer.
Men jag går upp tar mig lite frukost och en skön dusch. 
 
Bildresultat för pratbubblor
Pratar lite med ACP på jobbet, tung dag ....
Många sjuka....typiskt i sådant väder, kallt varmt ,kallt, blött, blåsigt, varmt.
Det är tydligen så att vårat väder har en viss svårighet att kunna bestämma sig för
att vara varmt och solig, det är ju sommar.
Kom igen nu vädret ......
Bildresultat för psykolog
Är på G till min psykolog och det kommer att vara så härligt :)
Man kan ju vara arg, glad, orolig ... vad som så
det är ju bra :).
Nu är det Salem som gäller, kaffe och lite kramar på flickor.
Jag fick god lunch ,korv  Jollans favorit :)
Det var en trevlig stund.
Bildresultat för mcdonalds glass
Nu är det tvättis med Juhani som gäller tur att det är så mycket, jag hatar tvätt.
Men en gofika med Camilla och Linus blev bra.
Dom kom efter dagis med glass.
Bildresultat för ugnsbakad kyckling
Fixa middagen efter att jag dragit sönder lådan lägst ner på spisen.....
Den där förbannade lådan med bakplåtar och långpannan.
Den gick inte att dra ut så jag tände till på alla hundra.
 
Så var maten klar och vi är tre som äter, och efter det är det bara
att åka mot Haninge och lämna Pavos bil.
Gubben är så trött att han inte vill köra.
Nu är vi hemma och jag tar en kaffe och värktablett.
Hopp i sängen :) 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0