En dag som inte är planerad

 
 
LÖRDAG
20150307
Camilla 
GRATTIS
 Grattis Camilla på
namnsdagen
 
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
En dag då jag inte skall göra så mycket. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 Vaknar och tar min morgonrutin på största allvar.
Här skall inget glömmas eller hoppas över. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten är serverad :)
 
Då kan jag ta en dusch för att tippa i mig kaffe i mängder.
Så det är så min dag är på G nu.
Min sköna dusch och känslan med ny smörjda fötter.
 Nu kan man ta emot dagen.
 Bildresultat för telefonb
Har ett litet telefonsamtal med Jimmie.
Han ringer med jämna mellanrum till sin lilla mamma :)
Kul att han ringer. Pratar lite om ditt och datt.
 Bildresultat för makaroner och köttbullar
Sen planerar jag en lunch .....
Makisar och köttbullar hitta jag i frysen.
Ingen gourmé men det duger bra till lunch.
 
Vidare med lite kortspel och kaffe.
Funderar lite på hur lång tid det tar innan man kan få från AFA- kassan
 Men det är väl som med försäkringskassan,
man kan vänta 40 dagar eller så :)
Bildresultat för väntar 
Men det är väl så där jobbigt att vänta, man är ju inte rik
när man är tvungen och vara sjukskriven.
Tur att jag börjar lite lätt med att belasta handen.
Det gör satan så nt och det är något jag försöker leva med,
utan större framgång :) .
 
Nä lite kaffe på dessa tankar kanske :)
Och vad skall vi äta????
Jag har ingen ide alls det är bara tomt i huvudet.
Min lur ringer ....he he he
Middagen är kirrad.
Bildresultat för grillad fläskfile 
Gott första grillköttet i år :)
Tack för en god middag
Camilla och Thomas.
       
Denna fick jag också ....
En egen alldeles fin gul mugg,
"Take a way" mugg
 Bildresultat för ny rymdfilm
Det blev en "rymd" film också.
Fasen vad ont i min mage jag har .
Det vart nog för mycket av det goda på Brinken i dag.
 
Nä en kaffe sen är det sängen som står på min lista.
 Lite snack med Robin som kom hem, bara så där.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0