En fredsag med morgon mys :)

 
FREDAG
20150327
Rudolf & Ralf 
GRATTIS 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för yoga
 Morgon rutiner som de skall ...
Är lite spänd på när lilla Jollan dyker upp.
Men jag spar duschen tills hon är med.
 
FRUKOST
min fina fina stund med mig och min själ
njutande av en god och härlig frukost.
Och det är kaffet efter som gör hela processen så bra :)
 
Då är det bara att starta dagen och det innebär att se till att Joline
får frukost och att gubben kommer upp.
Nä det sist nämnda bryr jag mig inte om.
Han är vuxen nog att själv veta när han skall upp.
 
Bildresultat för korv och makaroner 
Det är nu lunch, jag och Joline skall peta i oss korv och makaroner,
Gubben kommer också hem snart så han kan ta mat också.
Vi målar lite och sen är det lite slappa i farmors famn.
Det är bara gosigt med att ha en liten unge i famnen.
 Bildresultat för barn i famnen
Linus och Joline är väldigt kramgoa med mig,
det njuter jag av. Har haft tur med några av barnbarnen, Tindra och Lukas,
Linus och Joline och Jack i bland är dom som kramar mest.
Kan även sitta i min famn och bara slappa.
 
Nu skall fisen hem och jag skall till jobbet.
Kram och puss min skatt.
Hoppas du får en fin dag.
 
Väl på jobbet så har jag några samtal att bestyra med.
Och skall jobba med en ny tjej som jag ej jobbat med.
Det går som en dans och allt kommer att bli så bra.
 
Jag slutar nio och hinner bli klar till dess.
Skall nu bara rapportera till natten om mina fina
tvättar.
 
Så nu skall jag göra kväll och lägga mig i min säng.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0