Fika time

FREDAG
20150313
Greger 
GRATTIS
 Grattis på namnsdagen broder min
Hoppas du har det bra vart du än är
Bildresultat för hjärta
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
Hej där 
Vakna med ett ryck så jag nästan for ut ur sängen.
Vad har jag nu börjat med, varför måste
jag vakna på detta vis?? 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 Tänder ljus, yoga med återhämtning Hugo.
Är i stort behov av det just nu.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten skall avnjutas i helt lugnt mak.
Ingen kan stressa denna stund, ingen eller inget :)
Bildresultat för slö tonåring
Min kära son sover på söta örat och han är så "slö".
Praktikplats med all ära. Det är viktigt för honom att komma dit.
Han gör sig klar och far i väg.
Bildresultat för skön dusch
Så nu har jag bara en sak i huvudet ..... duschen.
Varmt, skönt, återhämtande och ljuvligt.
Min dag kan börja.
 Bildresultat för jeep chevrolet
Jag åker med gubben till Salem för att plocka upp Nea och Haylie,
vi skall ha en dag tillsammans och även plocka upp Camilla.
En fika i Salem, låna sonens bil, stora bilen skall ut och rulla med mig :)
 Bildresultat för barnskor på skopunkten
Plockar upp Camilla i Tumba centrum för att dra till Kungens kurva och byta skor
till Johanna. Vi letar lite efter skor till Haylie också ....
Hon har storlek 19 och det finns sällan.
20 är där skoaffärerna börjar.
Bildresultat för babyskor på skopunkten 
Skit var det ... inga skor till henne.
Nu vill farmor fika !!!!!
Sätter oss på Sparks. En selma till mig :) .
Så det så.
 Bildresultat för puma kläder
Sen skall jag och Nea fortsätta till Södertälje. Hon skall kolla efter tröjor till mannen.
Det skall ju då vara "puma" så klart. Han är lite krävande.
Inga superbilliga märken här inte.
Nu fick vi tag i tröjor i Moraberg så det var väl OK.
 
Nu är det iväg till Salem lämna bilen ta en kaffe och sen åka med gubben hem.
Vi svänger av vid Bil tema och fixar lite saker först.
Sen var det hem, och äta lite sen lunch/ tidig middag.
 
Det är väl lite så att gubben skall kolla min bil .....
och vara i garaget med Jimmie ....
Men han är inte så alert inte.
 Så det blir en film istället.
Dragon heart 3
 
Bildresultat för dragon heart 3 
 
Så nu kan man kolla lite på tv och sova sen :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0