Helg

 
FREDAG
20150306
 Ebbe & Ebba
GRATTIS
 Min stackars skäl
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Vi kör på med en helg och några lediga dagar :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Först och främst skall man vakna i harmoni.....
Inte ha konstiga drömmar.
Tänder lite ljus och har en stund med bara mig och min själ.
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Efter allt med dusch, yoga och återhämtning så kommer
jag till den punkten att jag  tar min
FRUKOST.
Och nu kommer dagen att börja sakta men säkert.
Vill ha en lugn plats i solen och bara ha det bra.
 Bildresultat för hysterisk
MEN
Nä då jag behöver jaga min trötta och lata son.
Vafan gå till jobbet unge!!!!!
 Bildresultat för stressad
Nu blev jag ju stressad ... Hur bra är det då???
Tar en rask promenad i regnet ner till Brinken för att avreagera mig.
Bena är kanon röda eftersom mina brallor blev blöta och det är lite kyligt i dag.
Dom sticker härligt nu när dom tinar upp.
 
Får en kopp kaffe och en värmande kram av barnbarnet, nä Camilla gav mig kaffet :) .
Lite snack och lite skratt, jo det är inte bra att bli så besviken .....
Det tar dö på mig, jag bara orkar inte med detta.
 Bildresultat för liten stuga
Vill leva i ett litet litet hus med mig och bara mig.
Är det möjligt??? Nä jag har ju en gubbe.
Kan jag placera honom  någon annanstans????
Kanske men vet inte om det är bra.
 Bildresultat för tankar
Många tankar många funderingar .....
Vad är rätt och vad är fel. Hur mycket skall jag fixa innan det
förstår att jag är på G att falla i bitar???
När är det bra???
 
 Bildresultat för sallads lunch
Camilla bjuder på en lunch sen på eftermiddagen är det bara att knalla hem igen,
då är det ett litet stopp på nyckelpigan.
Linus skall ju med :)
Bildresultat för min mormor 
Han berättar för fröknarna att det där är minsann hans mamma, när jag kommer in
lite efter Camilla blir han så förvånad och måste snabbt berätta
att titta där det är min mormor :)
Söt han är .
Nu går vi upp, upp för en så lång backe att bara den tar evighet att komma uppför.
Och Linus som är så kort .... oj det är rena rama bergs bestigning.
Hemma hittar jag min man som förberett middagen :).
Han pratar med stora sonen och jag hinner berätta att betalning ej har skett.
 
Salems egna familjen Annorlunda är i garaget i kväll,
Team möte tror jag. Robin är där med små flickorna.
Vi kanske kör ner ......
Nä hä jag somna ...........
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0