Hemma dag :)

 
SÖNDAG
20150322
 Jonas & Jens
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för visa ord 
 
Hej där 
 Skall jobba på lite nya saker/bilder till min älskade blogg:)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har en skön sovmorgon tills min man väcker mig och frågar om jag vill ha frukost i sängen:)
Inte i sängen utan i en mugg, skål och fat. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för yoga
Det är sedvanligt stök på morgonen.
Yoga, återhämtning, frukost, koll vid datorn
och dusch.
Bildresultat för ide glödlampa
Min dag är i gång och har inget planerat.
Hur dagen blir är bara att improvisera och se resultatet.
Det blev inte mycket denna dag, en kort sväng
till Camilla på en kaffe och hämta kläder.
Bildresultat för chili con carne 
Blev bjuden på lunch.
Jag är lite låst då jag inte har en egen bil.
Det blir lite svårt att hämta barnbarn eller åka och fika hur som helst.
 
Men det blir nog bra med det när allt kommer omkring.
Jag vill inte sitta hemma och uggla och jag har ingen som helst
lust att titta på när gubben sitter och spelar hela dagarna.
 Jag kvävs.
 
Men det är väl så här jag skall ha det antar jag.
Jag är inte så populär efter som jag inte gör som man bör göra kanske,
men hur som är det ju jag som skall må bra själv
 
Lägger mig och kollar tv hoppas på att jag somnar.
Wallander är nog bra att titta på.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0