Jobba med Anjelica :)

 
TORSDAG
20150319
 Josef & Josefina
GRATTIS 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
Det är fint väder i dag och det blir lätt promenad då :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 Ljus, yoga, återhämtning, dusch.
FRUKOST.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för samtal i luren
 Så nu har min dag startar och jag har en underbar dag
framför mig med helt oskrivna blad.
Och jag skall fylla på med dagens händelser :)
Vi startar nu :)
 
Har pratat med Lollo i telefonen och det var trevligt att hör att det är bra.
Vi skall försöka ses nästa vecka, kolla lite med Sussi om hon kan också.
Nu är det kaffe och invänta att Wilma skall komma.
Hon skall vara hos oss i dag :)
 Bildresultat för läkare
Mitt läkarbesök i dag med Dr Olsson det är ju bara att knalla dit :)
Vad säger hon i dag om min plan....?
 Vi har en bra plan .....
 Bildresultat för pannkaka
Så nu kan jag gå hem och fixa lunch och jag får lite sällskap här, dottern kommer förbi :)
Då blir det även .... :) fika time :).
Vi sitter och funderar över hennes mobil son helt apropå låser sig.
Min snilleblixt till son fixar den och nu fungerar den.
 Bildresultat för bil
Camilla skall möte upp Jojo i Huddinge så
hon lämnar av mig på mitt jobb :)
Vad skönt då slapp man ta kommunalt i dag.
 Bildresultat för protokoll tecknat
Sitter och skriver protokoll från APT i går.
Det blev lite mycket :)
Jag är lite för noggrann...... det blir mer än vad som behövs.
 Bildresultat för omvårdnad
Nu är jag igång på jobbet och jag jobbar med min kollega Angelica.
Vi har en bra kväll och det flyter på.
Har inga större galenskaper.
 Bildresultat för hem
Hon slutar åtta och jag nio :)
Så nu när kvällen är slut så kan man säga att det var en bra kväll.
Jag gör mig klar och tar mig ut för att komma hem.
Gubben plockar upp mig.
 Bildresultat för trött
Väl hemma blir man segare än allt annat på jorden.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0