Jobbar dag :)

 
LÖRDAG
20150314
 Matilda & Maud
GRATTIS
Min dag på jobbet 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Då är det åter morgon och jag förberedde
mig för en dag på jobbet.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus, yoga. duschen
och min älskade frukost-
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för harmoni
 Jag tycker dagen skall börja i lugn & ro,
I harmoni och balans.
det betyder att jag inte känner stress och att dagen fortsätter så.
 Bildresultat för frost
Det är en kall morgon med några minus grader,
solen skall upp och värma jorden runt om kring.
Just nu ligger frosten som en vit mantel över gräs, buskar och träd.
 Bildresultat för introduktion
Kommer att ha en introduktion i dag ...
Det är skönt att vi får till det med personal på
B sidan. Det är ju så att vi skall fixa de hela och inte slita sönder oss.
 Bildresultat för avdelning på ett äldreboende Huddinge
Ett underbart gäng är vi på 1B och vi har timmisar som är helt Amazing.
Min dag har varit en guldkants dag. Jobbat med underbara
människor. Har haft lagom att stå i.
 
Gubben väntar utanför och vi rullar hem.
Han släpper mig hos Camilla, jag skall bara följa henna till
centrum och köpa ett paket till lilla Sam.
 Bildresultat för kalas
Linus skall gå på kalas.
Så han får en eftermiddag av lek och stoj.
Och Camilla skall på tjejmiddag.
Jag passar på att handla mjölk i centrum och
en kyckling till middag.
 Bildresultat för byta kläder på barn
Väl hemma kommer Nea och två tjejer upp för att låna kläder.
Hände en lite olycka i bilen. Kan vara så att Haylie ÄR
åksjuk.
Dom skulle leka skogsmulle i dag så det var bara att ta
fram kläder till dom små trollen.
 Bildresultat för pommes med kyckling
Jag och gubben kommer säkert att vara ensam vid maten, Robin skall
väl ut med någon tjej eller killkompis.
Kul att se honom  lite i alla fall.
 Bildresultat för middag för två
Nu har vi en middag på tu man hand, jag och gubben min.
Lite mysigt kan man tycka, men det är ju inte så då.
Han skall ju se på skidor så jag fick sitta själv ....
Nu laddar vi upp för Mello :).
 
Men först sover jag en stund :)
Kollar slutet i alla fall.
 
Trött som en gnu, )om dom nu är trötta)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0