Lat dag

 
LÖRDAG
20150228
Maria 
GRATTIS
Minnesdag för Olof Palme
 Wilma
Grattis på 10 års dagen
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Jag har en konstig känsla i dag i min kropp,
jag kan inte riktigt se vad felet är .... 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp och tända ljus ...
Andas, yoga, återhämtning.
Underbart.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ljus tända och min underbara frukost .....
Njuter av tystnaden och stillheten, jag hör
fågelkvitter utanför mitt fönster.
Det är rogivande vill jag påstå.
Min dag kan börja och jag kommer att pyssla lite till, blev
inte  klar i går kväll. Så dagen går, gubben skall kolla på skidor
sen skall vi över till Salem för att lämna över lite saker.
 
Gofika med Jolins bakade bajskorvar :) .
 
Bildresultat för negerbollar
Nu skall vi (jag och Ari) ha lite kvalitets tid bara vi :) ,
Det blir ju bra, vi har ingen tid bara vi ...
alltid något annat.
 Bildresultat för på tu man hand
Det var skönt att bara vara vi för en stund.
Men jag har svårt att koncentrera mig .....
Min arm håller på att gå i atomer och värker satan.
Bildresultat för kalas 
Vi tar en sväng för bi Brinken där vi skall fira Wilma ....
Hon blir 10 år i dag. Så hon har fått en egen hund tårta och den gilla hon.
Av oss fick hon hundgodis :) och ett fint grattiskort.
Bildresultat för familjen 
Man är ju en i familjen  ... säger Wilma.
Som visa mycket tacksamhet för sina saker.
Hon till och med hoppa upp i mitt knä :)
Bildresultat för trasig bil 
Sen ska vi hem .... OK jag skall starta bilen....
MEN ... vad tror du händer??
Han vill inte starta .... en ramsa på det allra finaste jag kan.
En ramsa som ej skall skrivas här!!
 Bildresultat för bumblebee
Min raket ... min  Bumble bee mitt allt,
varför skall du svika mig nu??
Jag r lite lätt beroende av dig du vet det.
kom igen nu,
 Bildresultat för transformers bumblebee
Nej han är helt död, helt orkeslös, helt kaputt.
Jag är så arg så jag sitter i bilen i 30 minuter och väntar på
att Ari skall komma med sin bil och bogsera skiten.
Mycket arg Phia ........
Bildresultat för orkes lös 
All min positiva energi är tömd och jag är bara trött och jävligt besviken.
Jag har alltid otur med bilar ...dom vill inte vara med mig,
Men jag är lite av ett behov av bilen .....
Kom igen nu.
 Bildresultat för skalman
Väl hemma och mindre arg så skall jag nog kolla tv lite
från sängen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0