Men då är det årsmöte :)

 
LÖRDAG
20150321
 Bengt
GRATTIS 
 
Värdspoesidagen,
Och Dagen för avskaffningen av
rasdiskriminering.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Jag har ju sovmorgon ...
varför kan inte min kropp förstå det?
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är bara att sätta i gång, ljuset är ju en symbol av lugn och harmoni.
Det är en viktig del i mitt liv. Tända ljus är så rogivande:) 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 När morgon stöket är klart tar jag mig en titt på nätet och äter min frukost.
Jag sitter och njuter av varje sked, oh det är gott.
Bildresultat för solförmörkelse 2015 
Igår var det ju både solförmörkelse och rocka sockor :)
Men även vårdagsjämningen och
 
Värdspoesidagen,
Och Dagen för avskaffningen av
rasdiskriminering.
Bildresultat för årsmöte 
Så det var mycket saker som var på G i går.
I dag är det årsmöte för hyresgästföreningen i Botkyrka -Salem.
Och vi har en bekant här som lägger sin själ i hgf.
Så man skall väl traska dit och kolla hur det går för han då.
Gratis kaffe inte illa, bara det kan vara värt att gå dit för :).
Bildresultat för vila skalman 
Så min dag är lay back i dag och njuta av dagen :)
Solen lyser fint nu och det kommer att droppa av snön eller inte.
Just nu är det ju minusgrader.
Det var inte de jag hade beställt.
 Bildresultat för mötesfika
In i duschen nu och sen lite kaffe på det.
Och jag skall invänta klockan till 13.00.......
Nu är det på tid att ta sig ner till X-center.
Bildresultat för Hyresgästföreningen botkyrka-salem 
Hyresgästföreningens årsmöte.
En kaffe först och sen är det bara att köra på.
Men det var struligare än vad man kan önska sig.
Alltid var det någon som skulle yttra sig.
Eller klaga på vissa punkter.
 Bildresultat för Hyresgästföreningen
Men det var en upplevelse av denna värd.
Nog för att det tog tid med alla röstningar, alla som bara
klaga börja bli lite lagom griniga.
Nej stryk mig jag avstår......
Bildresultat för Hyresgästföreningen botkyrka-salem vice ordförande 
Från 13.30 till 17.00 var det ett himla härjande,
Nu blev Kim Lindholm ordförande i två år och det är ju kul för han.
Lilla hon blev också invald i styrelsen och lika så Harry.
 
Nä nog om detta ... men innan jag sätter punkt för detta så...
Tack Kim för blommorna :)
Middan är på börjad och jag tycker det kommer att bli så gott.
Stek, grönt och potatis, sås så klart, bea.
 Så nu luktar det mumma i huset.
 
Håller också på att frosta av frysen eftersom den är tom :(
Har väl aldrig varit så tomt som nu i min frys.
Två limpor, en falu ring, två paket köttfärs.
I kylen finns mjölk, fil, ost , smör och Aloe Vera dunk :)
Tur att pengar kommer snart :).
 
Jag skall ha en kväll som bara kommer att gå i sega tiders tecken.
 Lägger mig på soffan ett tag då .......
Ha ha ha somnar....
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0