Möten i dag och jobb.

 
ONSDAG
20150318
 Edvard & Edmund
GRATTIS 
Vilken dag :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
 En ny dag öppnar sig jag har en hel del att
göra men det är nog bara att beta av dagen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Kort yoga program i dag, duschen och frukost. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för stress
Nin dag är lite stressad och det känns inge bra, hur jag skall
komma ner i var innan jag skall till jobbet är min fråga. 
Ser inte så ljust ut.
 
Bildresultat för stress 
Måste hitta min zon av anti stress !!!!!
Bildresultat för supertrött 
Men vad händer jo jag blir så trött att jag måste gå och lägga mig,
Det var ett tag sen jag kände mig så trött.
Lite bakslag får man nog räkna med.
Bildresultat för lunch 
Jag tar en snabb lunch med Millan och blir sedan körd till jobbet av samma goa dotter.
Tack min sessa för att du kör din slitna mamma till jobbet.
Väl där så är det ju möte ... växelvården först.
APT sen och massa nyheter som skall
infinnas.
 Bildresultat för långa listor med måsten
Att någon orkar sitta och hitta på så massa saker man skall göra för att fixa ett omvårdnads jobb.
Jag som trodde att vi skulle jobba mot äldre människor som är så olika att det inte går
att sätta en stämpel på dom att så här gör de och vi gör så här.
 Bildresultat för tumme upp
Men men det blir nog bra detta också.
dagen går vidare och jag jobbar kväll i dag,
Blir första kvällen på växelvårdsavdelningen.
 
Och vi rulla på ett tu tre så var det kvälls fika och sen tack och hej.
Gubben väntar utanför och jag är lite sen.
Men det är svårt att bara släppa när man jobbar med människor.
 
Nu är man hemma och dricker kaffe :)
Mitt goda kaffe.
Älskar mitt kaffe.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0