> Nu är det fredasmys .... <

 
FREDAG
20150320
 Joakim & Kim
GRATTIS 
 Mina fina arbetskollegor.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
Hej där 
 Jo ja nu är det fredag och helgen står för dörren.
Jag känner mig upprymd och lagom trött.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgonen startar som den gör varje morgon man skall till jobbet.
Klockan ringer. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ljus, yoga, duschen och
frukost.
Himla gott är det när man känner hela kroppen är lugn.
 Njuter av alla tuggor och sen det magiska kaffet efteråt.
Ingen dag kan startas bättre. harmoni för hela slanten.
 Bildresultat för klä på sig
Väcka gubben så jag kommer iväg till jobbet :)
Han får 40 minuter till godo och kan då
vakna och äta frukost.
 Bildresultat för omsorg
Nu gubben skall vi åka och det kan ju bli bråttom.
Camilla ringer och talar om att Thomas moppe har pajat på vägen till jobbet.
Så gubben kan hör om han behöver hjälp .
 Bildresultat för omsorg
Lämnar mig på jobbet och sen åker han.
Jag byter om och skall fixa lite saker här och där.
Hoppas ACP kommer i håg vad jag sa.
Bildresultat för 11 fikat
Men nu kör jag och Gun-Britt morgon stök.
Det faller på och allt i sin lilla takt.
Och vi är klara lagom för att sätta oss med
gästerna och ta 11 kaffe.
 Bildresultat för info pärm
Har några info pärmar att fixa. Men det går som en dans,
Maggan från a sida har lite info blad som jag skall ha.
Och så fattas det ju så klart.
Bildresultat för av resa 
Men det blir nog bra till måndag.
Jag då är det lunch .....
Vi tar det lugnt och sansat. Inge stress och inga måsten.
Maria och Matilda kommer 12.
Jag går hem ett och G-B två.
 
Så titta här ... gubben står utanför och väntar på mig.
Det var ju snällt av honom.
Jag har ju glömt att ringa honom och meddela att jag
slutar ett.
Han har tittat på almanackan.
  Bildresultat för handla
Vi är tvungna att handla ...... det kan bli jobbigt :( .
Mjölk och fil, bröd och korv.
Ja det var det.
 
Jo just jag det är ju
> ROCKA SOCKOR <
I dagg och vist är jag med på det.
 
Jag skall över till min väninna i dag på lite mat :).
Jag och  Camilla skall åka buss :)
Det blir skoj.
 Bildresultat för bil
Så då skall jag invänta kvällen och ta bussen då. Har lite tid att
kolla nätet och kolla upp lite bussar och så, när Camilla ringer och
har fixat någon man som skall köra oss.
Tack Thomas.
 Bildresultat för tulpaner med blåbärsris
Vi kommer till Tullinge vid 18 tiden och fixar lite blommor och sen går
vi upp till Eva. Vilket är så att vi kommer in och det är så fint i hennes
lägenhet.
 Bildresultat för korngryta
Vi blir några tjejer där och det är några från Gladö och några från
Forever och en plugg kompis och vi :) .
Trevligt och god mat är det.
 
Vi blir hämtade av Thomas också :)
Han är så snäll. Tur att han är min svärson :)
Nu skall jag göra lite kaffe och sätta på Tv:n.
Är ensam hemma då min gubbe är i garaget och gör livet tråkigt för Jimmie :) .
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0