Ny dag :)

 
TISDAG
20150324
 Gabriel & Rafael
GRATTIS 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Då har vi en tisdag som börjar med lite återhämtning, efter yoga.
Nu är det duschen som kommer med dunder och brak.
Min frukost är det som är viktigaste målet på
dagen .... undra på att jag älskar den.
Bildresultat för bil 
Får skjuts till jobbet av Thomas jag börjar sju i dag och då
passar det så bra att åka med han.
Så jag kommer till jobbet och känner att denna dag kommer bli kanon.
 
Så mycket hinner jag att göra, men ändå blev jag kvar 30 minuter !!!!!
Hur fan fixar jag det?????
Nå väl nu är det promenad till Flemingsberg och
sen tåget till Tumba.
Bildresultat för köttbullar
Nu är det magiskt .... jag får även skjuts hem från Tumba med
mjölken ... Vilken dag helt otroligt.
Nu är det bara så att jag skall fixa middagen.
Sen har jag en otrolig tvätt kväll...
jag som är så trött.
 
Tvätten går som en dans och vi blev klara före vår tid :)
Nu är det så att vi tvättar så lite ... helt uppåt väggarna galet.
Här får vi betala extra för tvättmaskiner man använder för utom 16 st.
Alltså jag har på min lägenhets storlek 16 maskiner per månad att fixa med.
 
Förr tvätta jag en gång i veckan. nu blir det väldigt olika västan var 9 dag eller så.
Man bör också veta att det blir 5 maskiner på första in stoppet på fyra
maskiner ( den ena räknas som två) .
När det bara är kläder är det just fyra jag behöver, men när lakan och så tvättas blir det sju.
Så vi kör mestadels fyra....
 
Då räknar man 20 maskiner på fyra veckor ... men nu är det så att jag kan klara mig på 16 :)
Så fantastiskt eller hur jag behöver inga extra :) Inte betala extra heller då är vi tre.
Tänk dom som har fyra småttingar ......
Vilken kostnad för dom....
 
Nä slut i huvudet är jag nu så jag säger.....
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0