Ny dag ....

 
MÅNDAG
20150302
 Ernst & Erna
GRATTIS
 Bumble Bee
Bildresultat för Bumblebee
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet 
Hej där 
Ny dag men nästan samma hopplösa känsla som i går.... 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 Upp för att köra min egen yoga i 30 min,
försöka laddamed återhämtning.
Går inge vidare.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Så vad händer nu då???
Ja glöm inte min frukost då dör jag.
En rask promenad till Statoil och hem med Camilla
som sällskap. 35 minuter gått åt själen :)
Bildresultat för intravenöst medicin 
Fika och lite snack. Hon skall upp och få mer järn intravenöst.
Och jag skall ta mig i väg och köpa .. startmotor
till min transformers.
Bildresultat för trasig bumble bee 
Bumbel Bee lag ju av i lördags när jag var och gratta Wilma.
Så jag och Ari tar och hämtar en billig del ... jo den var billig.
Han far sedan ner till garaget (om det nu finns plats åt honom och min bil)
Han skall byta den, håller tummarna att det är detta som är felet.
 Bildresultat för lunch
Lunchen är redan passerad och tur så fixa jag den.
Nu skall eftermiddagen inträda och jag kommer att förberedda tvätten 18.00.
Tvätten går som en dans vi har bara 5 maskiner !!!!
Jag och Robin teamet som fixar allt :)
 
Nu gör jag kväll
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0