Ny vecka :) Byte av boende :)

 
MÅNDAG
20150316
 Herbert & Gilbert
GRATTIS 
 
 Bildresultat för dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
Hej där 
 I dag blir det lite tryck på jobbet :).
Växelvård ... byte av boende :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ljus, yoga, återhämtning, dusch och
min frukost. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för tid
Thomas kom och hämta mig på morgonen ..... vid 06.00
Skönt att vara på jobbet i tid,
ha ha ha
 
Det blev lite kaffe en smörgås och lite snack.
Nu är det så att vi behöver planera dagen, vem gör vad
och hur och när.
Bildresultat för städa 
Tre rum skall städas och ren bäddas.
Massa tvätt blev det och det skall tvättas.
Nya boende kommer in och vi kör nu på fullt.
6 + 1 boende denna vecka.
Bildresultat för arbetskollegor 
Jag har jobbat med två fantastiska tjejer och det var så bra och allt
Blev färdigt och vi är nöjda. Även super snälla Elli från Solhöjden är också på plats.
Hon hjälper till med beställningar på Samtrans.
 Bildresultat för väntar
Nu skall jag ta mig hem kommunalt har ingen bil just nu.
Missa bussen fick vänta en kvart, missa tåget fick vänta
en kvart till. Kom till Tumba gick och handla potatis.
 
Gubben plocka upp mig vid centrum, hem fixa
middagen, den blev lite sen.
Nu lite koll på nätet och en kaffe.
 
Tar och gör natt.
 
 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0