Ny vecka

 
MÅNDAG
20150323
Gerda & Gerd 
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för visa ord
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så är en ny dag igång och jag mår skit.....
Hur jag än vänder mig så är det fel.....
Hur än jag fixar är det fel....
Då så.....
jag lägger nog av helt.
 
Jag skiter i yogan i dag, har tagit min frukost, skall in i duschen snart.
Det är en arbetskväll och jag börjar två.
Så först skall jag maka mig igenom en dag hemma.
 
Det blir en lunch på en matlåda.
Nä jag kokade inte själva matlådan,
värmer innehållet.
 
Sen får jag lite fika sällskap av Camilla, hon har varit på vårdis och fått järn :) .
Då passa hon på att hälsa på sin mor, vilket är
så snällt tycker jag.
Gubben sitter och spelar vilket han gör näst intill all vaken
tid på dygnet. Han kan också kolla film när spelet är tråkigt.
Han är väldigt trevligt sällskap till mig :)
NOT !!!
 
Nå väl jag skall se om han kan komma loss och köra mig till jobbet.
Kan vara nyttigt för honom att se något annat än
tecknade gubbar som skjuter som galningar.
 
Väl till jobbet .......
Här var det lätt kaotiskt :)
Massor att göra i dag, sex gäster som lämnar skutan,
och all tvätt och bäddningar till de nya gästerna som kommer in.
 
Tvätten var inte klar riktigt så jag tog över.
Jag jobbar med Renée hon
är så duktig :)
 
Allt var som en dans på rosor och vi år middag och fika.
En underbart kväll. Jag sluta åtta så det var bra att gubben väntade på mig.
 
Det första han berätta var om sitt spel, Robin fick äta själv för
han var mitt uppe i ett krig.
Jag tycke så synd om min son ....
Han ville säkert berätta om dagen.
Han prao, men det finns inget att göra.
Han går hela dagarna och har det tråkigt.
Att han kommer att välja detta yrke ...
Nej tror inte det.
 
Nå väl jag får se när jag kommer hem hur han har det.
Och vad han vill berätta. Typiskt män som inte
fattar vitsen att prata med barnen när dom har något att säga.
Alltid mammans uppgift.
 
En film och sen dö i sängen
tack för i dag.. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0