Kvälls jobb

 
ONSDAG
20150304
Adrian & Adriana 
GRATTIS
 Tack arbetskollegor för en bra dag.
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Dag två på nya avdelningen :) Det är så kul,
spännande och allt annat också. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgonen har sin stund med allt vad det innebär.
Återhämtningen är där men det känns lite tungt nu. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Hur skall detta sluta???
Ja man vet inte förens dagen är slut och man har ett facit i handen.
Inga spekulationer bara förväntningar.
Man kan sätta ribban på lagom för då kan glädjen bli bättre upp.
 
Min frukost .... got väldigt gott.
Min dag startar så kraftfullt med yoga och så men ...
min frukost oh den är livet :) .
Nu tar jag lite kaffe på det.
 Bildresultat för sol dokumentation
( ej ett namn från oss)
 
Jag skall ställa mig i en varm dusch nu och njuta av
den en stund och bara vara tills tiden är kommen att fara till jobbet.
I dag kommer jag PH och Pia jobba med solen :).
Dokument systemet vi har :)
Bildresultat för brio vagn 
Så efter att ha varit hos Camilla och tagit kort på vagnen
(som skall vidare till ett annat barn)
Så åker jag till jobbet .... men utan kameran.
Så det vart inget visa bilder till Johanna.
Men det fungerar bra ändå.
 Bildresultat för dokumentation
 Så nu skall vi ta hand om olika saker med sol.
Det gå otroligt fort vi är teamet med
raket i häcken :) .
 Bildresultat för tummen upp
Så nu skal jag jobba kväll med Angelica.
Det kommer att vara så skoj.
Det är över ett år sen :)
Och vilken kväll alltså så härligt.
 
Slutar nio och gubben hämtar mig.
Jag tar lite kaffe hemma och sen är det ju bara att göra kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0