Och i dag???

 
SÖNDAG
20150301
 Albin & Elvira
GRATTIS
 Inget
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Phia´s bästa :)
Hej där 
 Det är söndag och jag har en lång ledig helg :)
Betyder att jag skall slappa i dag också.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sovmorgon ända till 05.30 .....
Och en skön återhämtning, god frukost och kaffe.
Min dusch tar jag senare för när man inte ska någonstans
kan man ta den senare.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har fortfarande ont så i dag är det inte ens bra
på morgonen vilket det brukar vara.
Så nu tycker jag att det räcker .....
 
Vi planerar inget för dagen mer än att jag skall på yoga i kväll i Tullinge.
Jag kan  nog inte komma så tidigt jag hade tänkt mig eftersom jag ingen bil har.
Är alltså beroende av att min man kör mig dit.
 
Tar en skön förmiddag hemma först.
Så himla skön blev den ju inte ....
Jag har värk i min arm så jag vill inte göra ett skit.
 
Jag skippar yogan i Tullinge, jag skippar kaffe på
Brinken, jag känner mig nästan på G att skippa mig själv.
 
Tragisk dag och vill INTE ha den igen,
gå bort dumma dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0