Och nu ???

TORSDAG
20150312
 Viktoria
GRATTIS
 Solig dag
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Sovit otroligt skönt i natt.
Undra vad det kan bero på??
Solen :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Inget undgår morgon rutinen i mitt liv.
Yoga, återhämtning, frukost  dusch.
Allt i sin turordning. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för solen 
Då är det en ny solig och fin dag ....
Visserligen är det lite kallt men solen värmer på
under dagen.
 
Min promenad kommer att vara dagens höjdpunkt.
Sol, sol, sol jag älskar SOL.
Värmen eldar upp min frusna kropp och jag blir alldeles varm i hela kroppen.
Fatta att det är en känsla som slår nästan allt.
Bildresultat för blodpudding 
Så lunch; blodpudding, och sen är det bara att börja gå.
Det är skönt ute och jag mår så bra.
Knallar hit och dit och bara njuter av solen.
Träffar Camilla på en spring fika och tar sällskap till mackarna.
Backe upp och....men där åker ju Ari.
Han såg inte mig.
 
Jag är den enda som promenerar denna backe och vägen är alldeles bredvid.
Jag plingar honom och han vänder och plockar upp mig.
Så nu är vi hemma:).
 Bildresultat för korvgryta
Vi är bjudna på middag i dag hos Karlssons.
Så det är ju bra, bjudningar är alltid bäst.
Har ett problem med ett brev som tydligen har fått fötter.
Hoppas det kommer till rätta.
 
Så till Brinken och middag.
Gubben kollar skidskytte också.
Maten var god som fasen, korvgryta med alla möjliga korvar i :)
En smart ide. och det är gott.
 
Nu tar vi oss hem och jag förbereder kvällen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0