Oj Ledig :)

 
TISDAG
20150317
 Gertrud
GRATTIS 
 
 Bildresultat för dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
Ja ha ja ... då går min planering i krasch 
det är inte mitt fel att jag var tvungen att byta helger när
jag bytte inriktning på mitt jobb.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 Har haft sovmorgon alla Hugo :)
06.30 vad sa du nu ?
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Ljus, yoga och en enormt härlig återhämtning.
Sen kommer man till morgonenens höjdpunkt.......
FRUKOST
 
Bildresultat för hemmanycklar
Min dag blev lite avbruten med ett samtal från min dotter som inte hade nycklar.
Går det troll i att slarva bort nycklar i denna familj?
Tur så har jag ett par nycklar till Camilla så jag kunde ta mig dit och låsa.
Mötte upp henne utanför dagis.
Bildresultat för promenad
Liten promenad blev det och man kan känna sig nyttig.
Vi knalla hem till mig och tar en god kaffe, hon skall åka iväg
till Södertälje så jag blev med gubben på en runda för att
plocka i hopp saker till jobbet.
Bildresultat för fika
En fika hos farbror Kim blev det sen var det järnet hem och fixa mat.
Spagetti och köttfärssås. Nu har jag bara ett paket kvar ....
Blir att äta lite hos barnen sen :)
Bildresultat för spagetti och köttfärssås
Nu kommer kvällen och jag bör nog ringa min kompis :)
Och tala om att min semester nekats.
 
Och sen dog jag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0