Oj ny avdelning :)

 
TISDAG
20150303
Gunborg & Gunvor
GRATTIS
Min nya avdelning
Växelvården
 
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Nu är det redan morgon och vad jag skall göra i dag ...
Jo vi har öppnat en ny avdelning så det är bara att ta tag i det.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ljus, återhämtning och energi flöde :) . 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Min ljuvliga frukost......
Är det bara ag som är hungrig på morgonen????
Bästa målet på hela dagen :9
Eftersom min Bumble Bee inte mår så bra får gubben köra mig till jobbet :)
Ingen hitt för hans del han blir ju trött av ansträngning .
Men vi kom iväg sent så jag han precis få lite kaffe i mig.
 Bildresultat för välkommen
Nu blir det en dag med att ta emot gäster som skall vistas hos oss en vecka.
Sen åka hem för att komma tillbaka igen veckan där efter.
Växelvård helt enkelt.
 
Det var så uppfriskande och kul att man måste le med hela ansiktet.
Vi kör så det ryker. Fina bilder ligger
på vår facebook, Västergårdens äldreboende.
 Bildresultat för beställa resor med samtrans
Jag har massor att lära mig och att komma ihåg.
Men det kommer att sitta som en smäck sen.
Vi har lite inskolning först.
Bildresultat för documentation 
Lite sol saker har jag allt fixat också.
Kommer att hålla på med mer sol i morgon
Dagen flyter fint fram och vi fick bara en enda gäst som kom i dag.
Hoppas på fler nästa vecka.
 Bildresultat för promenad
Jag tog en promenad från jobbet upp till Flemingsberg där min man hämta mig.
Det var en skön promenad och nyttig var den också.
Nu är det vägen till Willys för att införskaffa toapapper och mjölk :) .
Bildresultat för råstekt potatis ugn 
Eftermiddagen är nu här och gubben skall fixa middagen. Och jag slappar lite.
Har huvudet fullt med saker man skall komma i håg
vid beställningar av resor.
 
Kvällen är här och jag är trött
Nu tar jag kväll med tv tittande :)
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0