Sol så nice.....

 
TISDAG
20150331
Ester 
GRATTIS 
 Robin
Bildresultat för hjärta
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för slappa 
Har ytterligare en dag till godo att slappa på :) 
Det är så nice... Alla morgon bestyr är klara utom ett.
Har inge bråttom just nu. Allt har sin tid.
 Bildresultat för solig dag
Då kan man väl säga att jag är i fin form .. ut vilad och nöjd med dagens början.
Sol, massa sol, stigande temperatur och ledig.
Ja det står promenad i pannan på mig.
Bildresultat för frukostkorv 
Så är det lunch.
Vet du jag rätta till köksgardinen som var lite fel häng på.....
Sätter mig och äter lunch korv....
 Då kommer jag på ....
Fan det är påskvecka. Var är dom gula gardinerna ???
Och tupparna???
 Bildresultat för påskris
Så mitt i min lunch kommer jag på att jag måste byta gardiner,
ner med dom just tillrätta gjorda  och upp med dom gula påsk gardiner.
¨Pyntet kommer jag plocka upp senare ....
Nu skall jag i väg och träffa min gullegris :)
Vem det är :) .... De andra barnen säger att
Robin är min gullegris :) .
Ja det får han vara för mitt hjärta är stort nog till de andra också.
 
Camilla ringer och erbjuder sig att köra mig till Robin.
Så snällt tack för det min sessa :).
Så nu är jag här och jag tar Robin på en fika och promenad i solen.
Så himla skönt det är ute.
Vi knalla på och tiden rann i väg.
 Bildresultat för pendeltåg
Tar tåget hem vig 15 tiden skall ju kolla tvätt tid och pynta påsk :)
Städa lite och har bokat tvätt tid.
Så vad blir det för mat??
Inte en aning skall kolla vad jag har.....
Lite synd om min gubbe han får soppa i dag :(.
Lite smörgås till,
Kaffe på maten sen skall vi nog fixa inför kvällen ....
Bildresultat för relax
Vad kommer på TV???
Eller så spelar han.....
Jag relaxar lite och tar en tv titt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0