Städ dag

 
ONSDAG
20150311
Edvin & Egon 
GRATTIS
Solig dag 
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
En dag med sol ute och ett vackert väder,
promenad i vår sol :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna med ett ryck efter en konstig dröm igen.
Kör bil, skall hämta något i en lägenhet,
kör på fel sida???
Ja funderar lite på den. 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för yoga
 Jo det blir yoga, återhämtning, städning på förmiddagen.
Så fint det är nu :) Kaffe och njutning av mitt rena kök :)
Duschen blir varm och skön, lång tid tar det.
 
 Bildresultat för grus på golvet
Så städningen är ett helvetes måste ... Gubbarna tar med sig hela arbetsplatsen in i hallen.
Och sen är det så meröstlöst att tårka/skura golven .....
Det är bara i köket man kan se att det är rent.
Mina golv är sen huset byggdes OCH det är fan ingen yta kvar på dom.
Bildresultat för korkmatta från 60-talet 
Tänk dig 60 talets korkmatta :) ... Helt sjuka är dom.
Tur att jag vet att jag har skurat dom.
De där kaffet kommer i omgångar för att få mig att överleva golv paniken.
Bildresultat för dammvippa 
Nu skall jag gå runt med trasan på möblerna också.
Här är jobbet så att jag har lite mycket saker ....
Det är ju jag, hatar när det är kalt och sterilt.
 
Så min lunch här nu .... ok det blev lite konstig blandning.
Jag är nog tyst om den ... den mättar min mage och
det var gott.
 
Min promenad .... oh vilket väder.  :)
Så skönt i solen och så kalt i skuggan :). 
 
Har också handlat tvättmedel.
Jag blev brutalt påmind av Robin att jag har tvättstugas i dag ....
Så han är på passlig unge herrn.
 
Men det var redigt skönt ute i dag.
Man skall nog sätta sig på en plats där skuggan och blåsten inte kommer in .
Det är ju skönare en skönast.
 
Middag och tvätt det är min kväll
blandat med tv.
Väldigt spännande.
 
Gör kväll och natt nu 23.00
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0