Tid .... stress.

 
TISDAG
20150330
 Holger & Holmfrid
GRATTIS 
 Grattis till
Nea
Som fyller år idag.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för utmattad
Känner mig lite ... tung i dag.
Känner mig lite fundersam, lite frågande.
Hur kommer mitt liv se ut om två år??
Eller jag kan vara ännu radikalare ....
om 6 månader??
Bildresultat för frågetecken
Var bor jag?  Men vem?  En sak vet jag och det är var jag jobbar :)
Det är ju tur att jag vet det åtminstone.
Livet svänger hit och dit.
Bildresultat för förändringar
Jag känner att det är förändring på G och att jag vet inte
vilka som sitter i min båt. Vilka mitt liv kommer att kretsa runt.
Jag har get min själ till så många människor att jag nästan har glömt mig själv.
Många kräver rätt mycket av mig och det är en sak jag inte kan nå fram till.
Bildresultat för själen 
Jag själv måste vara hel innan jag överhuvettaget kan fixa andra.
Nu är det MINA nära och kära som betyder något för mig.
Det är mina barn fokus ett.
 Bildresultat för träffas över en fika
Bekanta och kollegor kan man träffa när det känns så.
Min situation är inte hållbar just nu så här skall städas.
Viktiga saker för MIN framtid.
Bildresultat för planera dagen 
Har funderat hela morgonen och kommer fram till att det är nog så det får bli.
Dagen till ära är jag ledig och har en del småsaker att fixa......
Träffa Camilla, träffa Robin, gratta Nea :)
Nu startar jag från ruta ett.
 
Morgon bestyr klart, inväntar Camilla så vi kan fika :)
Ett måste för mig......
Mitt livs dryck är kaffe. Kanske osund men va fan ....
Något osund måste jag ha.
 
Dagen rullar på och jag skall leta lägenhet.
Jag vill inte ha en stor femma till tre pers.
Då får jag ett samtal från min dotter :) jag jobbar mamma sa hon,
ha ha ha  så klart det är ju måndag och jag är ledig inte hon ha ha ha.
 
Nå jag vi kan träffas på en lunch då sa hon :) jag möter upp henne
på vårdis då hon skall få mer skrot intravenöst :) .
Efter detta kör vi hem för att lämna en fin tavla jag har fått
av Linus, Camilla och Thomas.
Titta på denna fina.
Så mäktig så ... lugnade.
Lollo om du läser vad säger den dig :) ??
 Bildresultat för kycklingsallad
Nu är det så att vi far ner till centrum ...
Camilla bjuder mig på lunch och vi snackar lite.
Sen skall hon hämta Linus så hon släpper mig hemma.
 
Hon har nu gått ett tag med värk i njurarna så jag har tvingat henna att
ta kontakt med kvälls jouren på vårdcentralen.
Och hon fick tid 17.00
 
Hon plockar upp mig för att jag skall busa med Linus i väntrummet.
Hon blir sen så det tar tid och det blir tråkigt för Linus.
Och här kommer hon ... "titta mammas" säger Linus. 
Hon kör hem mig och far sen i väg att träffa Robin.
 Bildresultat för kalas
Jag går hem och fixar mig klar till att åka till Salem.
Det är så att Nea blir nästan tant (säger min son)
Så det skall bli lite överraskning här.....
 
Så hurra grattis Nea,
 
Haylie & Naomi leker lite                        Lilla hon leker med mobilen     
 
Kim ny bliven ... ordförare    Go fika med massa gott  
 
Två söta flickor
 
Haylie vill att vi skall gå hem. Hon vill sova nu         Killmaffia i köket         
 
Så kvällen tog lite slut där när hon kom med skor för att kasta ut oss.
Det var ju bra tycker jag. För 21 är sent för henne.
Nu är det bara varva ner och ta en
lugn titt på Tv:n. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0