Tjoho ....:)

 
LÖRDAG
20150328
Molkom & Morgan 
GRATTIS 
 Robin
En fin kille med guld hjärta.
Jag älskar dig min lilla gubbe.
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för andas
Min dag ... ja den kör i gång som den skall nästan.
Dock är det ingen yoga i dag. Har bara ljus och återhämtning. 
Så det känns så befriande att bara andas och va i det inre.
Nu tar jag och fixar lite frukost och skall njuta av detta medans jag läser lite om hur
vida världen är knäpp. Och kollar på FB och ser att Benny har en trevlig kväll.
Fin frukost på morgonen och det ser bra ut :)
 
Det är så boring att jag inte kunde följa med, skit och pannkaka !!!
 
Nu kör jag igång min dag och ser vad de oskrivna bladen skall fyllas med :)
Här är lite kort från i går. 
Mitt ena barnbarn med fin tofs :)
Jolin snodde kameran, hon skall bli
en ny paparazzi
 Här är Annelie Karlsson fina maräng paj med citronsmak.
 
Nu sitter jag här och väntar hysteriskt på att Ari skall komma.
Och att Robin skall ringa för att tala om vad som händer.
Jag passar barn, två småttingar.
Så Jimmie dyker upp vid 15 tiden och då är också Ari hemma.
 
Nu är det bara att köra iväg till jobbet.
Jag snackar lite med Gun-Britt.
Hon är en bra tjej.
 
Och jag skall i dag jobba med David.
Första gången ... men det skall gå så bra.
Allt flyter på och vi kommer att få en bra kväll.
 
Gubben hämtar upp mig vid åtta och vi drar hem.
Robin har sänt ett meddelande på att han vill ha lite saker.
Jag skall packa iordning detta och ta med i morgon.
 
Vi skall inte glömma att dra tillbaka klockan i natt. så tre blir två.
Så nu skall jag sova.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0