Vecka 11

 
MÅNDAG
20150309
 Torbjörn & Torsten
GRATTIS
 Elli
Tack för all hjälp,
jag har lärt mig så mycket av dig.
Bildresultat för snödroppar
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Ny dag, vecka och arbetsdag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är så att klockan ringer och jag känner att det blir lite rusch
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ljus, yoga och dusch och Frukost
allt inom 80 minuter :)
Inte illa :)
Bildresultat för växelvård 
Och det blev lite sent så jag kom till jobbet så där lagom
till jag börja :) .
Men det gör inget när vi har så bra personal som vi
har. Det var jag, Elli, Mathilda och Marie.
Så vi var gott om folk när alla farbröder kom.
 Bildresultat för växelvård
Nu har vi fem som kom och det känns så bra att vi kan
börja se hur hela verksamheten skall bli.
Hur jobbar vi och hur skall vi lägga upp olika saker.
Många frågor och få svar.
 Bildresultat för bra kollegor
Men det blir en bra start och vi får igång en bra dag.
Nu är det ju så att jag tycker att det är roligt
med nya utmaningar.
Bildresultat för nya ideer 
Nu är det lunch jag och Elli sitter med herrarna och
det blir så bra att vi kan lugnt få till en bra lunch.
Vi sitter med de boende och pratar och har en fin stund.
En av herrarna visar sitt fina fick ur som han har
på en kedja.
 
Så nu slutar jag .... gubben väntar på mig utan dör.
Han har varit på jobbet och även kört till Södertäljes sjukhus med sonen.
 Nu så är han på G hem. då plockar han upp mig, skönt.
 
Köper en dubbel cheeseburgare till han
han är hungrig. Jag blir körd till Brinken där jag
lämnar en hög vit byrå.
 Bildresultat för cheeseburgare
Så denna dag flyger fram och jag hinner med så ofantligt mycket.
Camilla och jag går till dagis för att plocka upp Linus, ner till
centrum och invänta Thomas som är hos tandläkaren.
Vi tar en fika :) inget ovanligt när det gäller mig och min dotter.
Robin kommer och han får också en fika.
Han går iväg med sina kompisar, vi väntar lite till på Thomas.
Handlar sedan lite mat Camilla och Thomas alltså.
 Bildresultat för fiskbullar med potatis
Nu hem ..... fixa mat det är bara jag och gubben som
skall äta. Robin äter hos Antoni.
Nu är det kväll och jag tar och knyter i hopp dagens äventyr.
 
Trevlig kväll :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0