Bara att vara ute .....

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150530
Vera & Veronica  
GRATTIS 
Regnet :) 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för mitt i natten
En seg morgon som har varit i etapper, jag tittade på Tv:n i går kväll
somnade till och från hela tiden medans jag vänta på att Camilla skulle
ringa...... :)
Bildresultat för film
Sen gick jag upp för att ta mig till sängen och låg där och kolla film
till 02.30, sen somna jag och vakna vid fyra tiden för att bli
en smula irriterad, jag vill inte gå upp nu!!
Bildresultat för vill sova
Somna om vakna 06.15, ville inte gå upp då heller,
vakna 07.30 då får jag nog gå upp.
Fixa frukost, kolla nätet och sen in i en dusch och tina upp.
 
Nä nu är det min morgon slut och dagen tar över ......
 Jag hämtar ut pengar till gubben det är ju elitloppet.
Sen handlar jag lite mjölk och sånt. Gubben åker och lämnar in en trav rad.
Kommer hem och vi far till Gubbängen, tror jag det var.
Bildresultat för köttfärs
Skall ha lite köttfärs där men det var slut!!!!
Letar fortfarande efter billig färs.
Åker hem tar lite kaffe och eftermiddagen är ett faktum.
Bildresultat för kyckling och sallad
Fixar middagen då Robin också skall äta.
Kyckling och sallad, lite ofta kyckling
här hemma. Men det är OK gillar kyckling.
 
Bildresultat för glas kryddburkar
Skall till Millan och hämta glasburkar till kryddor.
Tar en kaffe pratar med Linus och sen kolla på delfin film där hon får en plast stjärtfena.
Den är baserad på en sann historia, Skit fin film.
Bildresultat för trött
Nu är jag hemma och skit trött.
Gör kväll nu.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0