Denna dag skall jag slappa.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150517
Rebecca & Ruben  
GRATTIS 
Grattis Norge 
 Bildresultat för norska nationaldagen
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtanh  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för sovmorgon
Men va?????
Kolla klockan .. 07.30 jag har sovit till halv åtta!!!!!!
Det var den bästa morgonen hitintills.
Jag tackar min änglar för det.
 
Morgonen starta med att jag fixar kaffet,
min goda frukost som jag älskar.
 Nu skall jag njuta av kaffe och skriva på facebook.
 Bildresultat för regn
Dagen är regnigt men jag har sol i mitt hjärta.
Så det gör mig inget kan jag lova.
Så nu är det duschen och kläder på som skall infinna sig.
 Bildresultat för dagen börjar
Min dag är ett faktum.
 Har pratat lite med dotter i telefonen, messat med svärdotter på facebook.
Har fikat och nu är det middagen.
Den är planerad skall ställa in den i ugnen.
Kyckling, ris och bea.
 
 Bildresultat för gäst
Vi får fika gäst som blev middags gäst.
Tompa kom med sin dotter Nike
Trevligt med besök.
 
Jag har slappat som jag skall och känner mig seg som f_n.
Sonen  (den yngre) är inte hemma.
Han flyter runt på ytan.
 
Kvällen är här och det har regnat hela dagen. uppehåll lite då och då.
Nu gör jag kväll
   
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0