Hej onsdag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150513
 Linnea & Linn
GRATTIS 
Grattis Linnea
på namnsdagen  
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag hatar att vakna och tro att jag har försovit mig, man blir så klarvaken
och det är ingen ide att försöka somna om.
Nä hoppar in i duschen och njuter en stund :)
På med kläder , koka kaffe, fixa frukost:)
Sitter nu och skriver morgon hälsning på facebook.
Sen skall jag nog kolla nyheter och se vad som
händer med jordbävningarna.
Bildresultat för jordbävning
Hemska saker detta .... moder jord är en trött planet och så stampad på.
Men så tragiskt att det slår två gånger mot samma område.
Det är ju helg galet.
 
Nå ja det går framåt med tiden i dag ...
Jag far till jobbet efter jag har hälsat på hos Familjen Annorlunda.
Två arga flickor som inte vill städa :) men det fixar dom galant sen.
Två mindre som är alldeles genom snoriga.
 
Nu är det bara att fixa resor så våra boende kommer hem på måndag.
Det är mycket med det jordiska.
Har kopior på alla resor som är beställda.
 
Dagen fortsätter med att det är Matilda och jag som partar i hopp i kväll.
Det går så bra att man är förvånad....
Alloa kommer på plats och det blir så bra.
Med och insulin är på min lott i kväll.
Bildresultat för fina äldre människor 
(ingen från mitt boende)
Blir klar 20.20 Det tar lite tid på grund av att jag har många virrpannor i dag :)
Så söta så jag dör, lätt oroliga med så fina.
Så kul att jobba med växelvård.
 
Väl i bilen så rullar jag hem ......
Väl hemma är det sig likt ....
Ari spelar och sen skall han kolla film.
Det som kan räknas som ovanligt är att killen är hemma.
 
Jag gör i alla fall natt nu,
lite TV och så natti. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0