Hoppsan jobba morgon .

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150505
Gotthard & Erhard  
GRATTIS 
 Våren
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag vakna först runt 2 och undra vad klockan var,
vilken lättnad det blev när jag såg att hon bara var runt två. 
Sova vidare och vakna när min klocka ringer.
Upp och in i duschen.
Nu till morgonens huvud punkt,
Frukosten :)
 Njuter av den och kollar på nätet på olika saker.
 
Nu skall jag se till att Juhani vaknar :)
Han är ju seg som värsta bubba hubba :)
 
Njuter av mitt kaffe och inväntar rätt ögonblick att
ta bilen till jobbet :)
 
Jobbar en hel dag men bara till lunch på avdelningen ...
Sen var det dokumentations granskning.
Det är Pia och jag som gör det då :)
Hem sen vid 15 tiden för att ha fika sällskap hemma.
Dotera var på besök :)
Konstigt att det blir så lite av den varan nu när man jobbar :(
Man är lite van att ses på en daglig fika nästa.
Men så är livet.
 
Så gubben fixar middagen med en härlig dundrande
huvudvärk.
Den kommer rätt ofta nu .... förvarning om .....???
Nå väl det blir middag för två.
 
Robin var hem och bytte kläder han skall på
student skiva.
 
Så hände en sak .... den här saken har hänt
förut, dock inte så ofta :)
Jag dog ......
 
Lägger mig i sängen för att vila en lite stund....
Hela natten blev det.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0