Jobba, jobba, jobba

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150509
Reidar & Reidun  
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
I dag är det vecka klockan som ringer. För inte är man
vaken när man skall upp och jobba :)
Nå väl hela morgon saken kommer i gång
och jag följer den bra.
Så nu i väg .... tomt med bilar är det och
då går det fort till jobbet.
 
Jobbar och står i hela förmiddagen.
Sen kommer lunchen och jag missar min lunch igen.
Missar den för den inte är beställd :(
Men det är bara att ta fil då.
 
Hem resa vid 14 tiden så då skall jag och killen fixa tvätten.
Jag har lite mattor och sånt så det blir mycket att fixa tort.
Vi äter han och jag ... gubben äter med Stefan.
 
Så är gubben rund om fötterna så jag måste hämta han.
Morrrr
Gör min kväll vid 9 tiden, kollar tv och då vet ju alla att jag somnar.
För det finns inget som är bra i kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0