Lång dag :(

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150519
Maj & Majken  
GRATTIS 
 Solen
Hoppas den kommer fram mer nu
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för väckarklocka 
Då har vi klockan på fem ....
Jo jag börjar sju så nu är det brått.
Skall hinna med morgon proceduren.
 Bildresultat för till jobbet
Nu är klockan mycket så jag måste illa......
Och tur var väl det för jag har en lite sak att kolla.
Har beställt en bil till en boende som skall i väg i dag.
 Bildresultat för samtrans
Och jag har fixat och domnat och fått hela härligheten
så bra men inget datum på när resan skall göras
Bildresultat för tumme upp
Det var tur att jag kunde maila den tidigt efter som den skall vara i dag.
Ringt och kollat att bilen kommer, och det gör den.
Bildresultat för stress 
Så lunch och hysteriskt stress........
Bildresultat för brand övning
Brand övning... det är alltid bra att man förfriskar minnet lite.
Men man blir så seg.
 Bildresultat för köttbullar
Nå väl är bjuden på middag i dag på Brinken.
Det är skönt är slut i hela huvudet ...
vill inte stöka med mat.
 
Så 18.00 middag på Brinken.
Fick mat koma och blev väldans illa mående.
Men det är bara att ligga ner och sen göra ett slut på dagen  
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0