Ledig

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150529
 Yvonne & Janette
GRATTIS 
 Till Diana
Hon har förgyllt min dag i dag.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En morgonstund för bara mig ......
Njuter av tystnaden och lugnet här där jag sitter.
Jag har min plats för återhämtning.
 
Vad tycks? Mysigt ställe.
Och här är en kaffeplanta som inte vill växa. 
 
Och en av mina odlade nässlor
Och nu efter dusch och allt så skall jag njuta av en redig god frukost.
Min dag kan börja......
Det är soligt och en skön promenad skulle inte sitta illa.
11 grader och skönt som fasen ute.
Det är ju bra då.
 
Min balkong är också klar.... nästan
Behöver bara plocka ut lite skrot.
Jag har ju en skön soffa där.
Bildresultat för saknad
Har en dag som är smärtsam i dag, vet inte varför men jag känner mig så .....
ledsen och ensam. Nä jag är inte ensam, jag har mina barn och deras barn och min son
och gubben och bra kollegor på jobbet ......
MEN.... det är tomt så jävla tomt.......
Bildresultat för tårar
Tänk att bara sitta och känna tårar som väller upp.
Det finns ingen stopp knapp. Vad är det som händer????
Jag tar en kaffe på e här.....
Hej och hå massa brev i posten i dag ....
Och ett vadderat kuvert.
Vem är det i från????
Detta låg i.
Det är från min gamla kompis Diana :)
Men oh vad fint jag blir så glad.....
Min dag har varit lite upp och ner och detta gjorde min dag.
Tack min vän.
 
Till min förberedelse på middagen :)
Kyckling alla PH med pommes.
Gott var det.
 
Antony var här på middag och det var skoj.
En fin kille:) Dom var ute och spela basket ... tror jag.
Sen var det till någon som fyllde år. Dom ränner ute hela nätter och är trötta i skolan ....
Tur att det är helg nu då :)
 
Jag hamna framföra TV och somna gott.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0