Ledig ... eller??

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150521
Konstantin & Conny  
GRATTIS 
Världslagen för kulturella mångfald
 Solen
Den kämpar och kämpar den kommer fram och visar sig.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för vakna
Jag vakna av gubbens klocka i dag ....
GRRRRR.
OK jag skall ju upp men inte så tidigt.
Men jag tar mig upp och känner på dagen.
Jo det blir ju bra detta.
 Bildresultat för frågetecken hjärta
Men förmiddagen försvann innan jag han kolla att allt var som det skall.
Jag är rätt slut körd i dag men det är inget vad jag var i går.
Så min lunch föll sig så att den blev i Tullinge.
Sen var det bara till jobbet.
Bildresultat för möte 
Jag skall på möte med Kurt :)
Litet avdelnings möte.
Jo det är viktigt för att vi skall få ihop
gruppen.
 
Nä det blev sent men han träffa Annelie en stund.
Hon skall ju bara kolla in lite på jobbet.
Och det var ju bra tyckte hon.
Nu skall jag hem och fika mede Eva.
Hon är hemma och väntar på mig.
Kul.
 
Hon får massa byxor av mig och lite annat.
Jag tycker att det är bra att få bort lite.
 
Middagen skall fixas......
 Det blev en stek med potatisgratäng och grönt
Och jag väntade på gubben som kom närmare sju,
Efter middagen är det bara att sortera dagen och relaxa så man kan sova senare.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0