Ledig

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150507
Carina & Carita 
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En ny dag i denna tunga vecka.
Har många tunga och långa dagar.
En maraton vecka med bara en dags ledighet. 
Men som sedvanligt så är det dusch, frukost och allt är så bra.
Ingen morgon utan en upprepning av varje morgon procedur.
Det är ju den enda saken som kommer följa mitt liv till slutet.
Bildresultat för lunch
 Det vart lite strul här på morgonen och för säkerhet skull avboka lunchen med Tina.
Det blir lite stressigt annars och jag känner att jag inte har någon som helst lust till det.
Så morgonen blev bra trots allt.
 
Alla brev och besök blev som dom skall.
Då kan jag se fram emot en lite tur till Anneli Karlsson :)
Camilla och Linus hänger på.
 Bildresultat för fruktsallad
Annelie som har så mycket tid att göra saker på har förstås bakat och fixat frukt sallad.
En makalös kvinna, tror att hon får återhämtning av att baka.
Gott är det också ... fasen vad hon är duktig.
Så nu ut med kids i solen ... en skvätt regn kom också.
 
Men hemfärd vid fyra så det blir alldeles utmärkt.
Plocka upp byxor Juhani skall låna av Thomas.
Nu hem och fixa middagen.
 
 Bildresultat för hamburgare med pomfritt
Gubben sover på soffan och han vill tydligen inte ha mat.
Juhani och Tana kommer och dom äter och jag kollar tv
Min kväll slutar så.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0